Co na zmniejszenie apetytu ?

Oto 5 produktów, które pomogą ci zmniejszyć apetyt w ciągu dnia i w efekcie zachować zalecenia diety odchudzającej. Zapoznaj się w tymi propozycjami i spróbuj je zastosować … Oto 5 produktów, które pomogą ci zmniejszyć apetyt w ciągu dnia i w efekcie zachować zalecenia diety odchudzającej. Zapoznaj się w tymi propozycjami i spróbuj je zastosować …

Co na zmniejszenie apetytu ?

Oto 5 produktów, które pomogą ci zmniejszyć apetyt w ciągu dnia i w efekcie zachować zalecenia diety odchudzającej. Zapoznaj się w tymi propozycjami i spróbuj je zastosować …

Migdały

Wystarczy garść migdałów. Migdały to bogate źródło przeciwutleniaczy, witaminy E i magnezu. Wykazano również że migdały wywołują poczucie sytości i pomagają kontrolować wagę. Spróbuj włączyć je do diety aby poskromić swój apetyt.

Kawa

Gdyby pijesz więcej niż jedną filiżankę kawy na dzień może spowodować że będziesz czuł się bardziej nerwowy, umiarkowana ilość kawy może jednak pomóc przyśpieszyć metabolizm i zmniejszyć apetyt to dzięki kofeinie oraz przeciwutleniaczom, które zawierają ziarna kawy. Najzdrowiej pić bez cukru i śmietanki.

Imbir

Przez wieki wiele kultur korzystało z pozytywnych właściwości imbiru. Imbir świetnie wspomaga prace naszego układu pokarmowego – pobudza, wzmacnia nasz organizm oraz poprawia trawienie co sprawia że czujemy się mniej głodni.

Awokado

Awokado to owoc bogaty w błonnik i tłuszcze nienasycone, gasi apetyt gdy go spożywamy w umiarkowanych ilościach. Tłuszcze w nim zawarte wysyłają sygnał do naszego mózgu mówiący że jesteśmy najedzeni.

Pieprz Cayenne

Jedz pikantnie ! Według najnowszych badań okazuje się że wystarczy pół łyżeczki pieprzu cayenne aby przyśpieszyć metabolizm i spalić dodatkowych extra – 10 kalorii. Warto też dodać że osoby które nie lubią lub nie mogą jeść pikantnie mogą też stosować pieprz cayenne dodawany do zwykłych potrawy i dzięki temu spalą dodatkowo 60 kalorii aż do następnego posiłku.

Jabłka

Wszystkie gatunki jabłek pomagają zahamować apetyt z wielu powodów. Po pierwsze jabłka posiadają dobrze przyswajalny błonnik i pektyny, które pomagają poczuć się pełnym . Oprócz tego jabłka regulują poziom glukozy i dodają energii. Dodatkowym atutem spożywania jabłek jest ich długie przeżuwanie przed połknięciem, dzięki czemu nasz organizm otrzymuje sygnał że jesteśmy już najedzeni. Kolejnym atutem jest smak – chyba wszystkim smakują !

Jajka

Badania pokazują że spożywanie jaj na śniadanie pomaga w diecie, po ich spożyciu czujemy się bardziej pełni przez całą dobę niż np po zjedzeniu bułek o tej samej ilości kalorii. W tym samym badaniu, osoby które jadły jajka spożywało średnio o 330 kalorii mniej w ciągu dnia od pozostałych badanych.

POLECANE PREPARATY NA ODCHUDZANIE:

piperineobróbka

Brak komentarzy, Bądź pierwszy!

Your email address will not be published.